Urząd Dzielnicy Wawer mieści się przy ulicy Żegańskiej 1. W poniedziałki czynny jest w godzinach 8:00 - 18:00, a w pozostałe dni robocze do 16:00. Numer telefonu do informacji to 22 443 70 00, a adres mailowy wawer.urzad@um.warszawa.pl. [middle1] W tej samej lokalizacji mieści się Wydział Obsługi Mieszkańców. Można kontaktować się mailowo i telefonicznie (kontakt taki sam, jak do Urzędu Dzielnicy) lub zarezerwować wizytę przez stronę internetową http://rezerwacje.um.warszawa.pl/. Zwracając się do Urzędu z konkretną sprawą, warto poznać kontakt do jednostki, która się tym zajmuje. Dowody osobiste, zameldowanie, prawo jazdy Zameldowania / wymeldowania / składanie wniosków o wydanie dowodów osobistych: 22 443 69 75, 22 443 69 80, 22 443 69 81, 22 443 69 77 Wydawanie dowodów osobistych: 22 443 69 82 Udostępnianie danych z rejestru mieszkańców / rejestru zamieszkania cudzoziemców: 22 443 69 76 Postępowania administracyjne z zakresu spraw meldunkowych: 22 443 69 86, 22 443 69 85 Rejestracja pojazdów: 22 443 69 94, 22 443 69 33, 22 443 69 92, 22 443 69 90, 22 443 69 91 Wydawanie praw jazdy: 22 443 70 07 Postępowania administracyjne z zakresu spraw komunikacyjnych: 22 443 69 83, 22 443 69 84 Rejestracja urodzeń, małżeństw i zgonów Urząd Stanu Cywilnego czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Siedziba: ul. Włókiennicza 54 pokój 113. Kontakt telefoniczny: 22 443 41 88, 22 443 12 87. Kontakt pocztą elektroniczną: sekretariat.usc@um.warszawa.pl Rejestracja urodzeń, sporządzenie aktu urodzenia noworodka, rejestracja małżeństw: 22 443 41 88, pokój 114 (po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu) Rejestracja zgonów: 22 443 12 89, pokój 114 Wydawanie odpisów z akt stanu cywilnego oraz inne sprawy archiwalne: 22 443 12 62, pokój 123