Reklama

Alex Osterwalder: siła tkwi w prostocie

Portal iwawer.pl
19/05/2016 15:40

Budowanie strategii, innowacyjność, zarządzanie kojarzą się z trudnościami. Alex Osterwalder, jeden z czołowych myślicieli biznesu, ma obsesję, aby maksymalnie je upraszczać. Z jego narzędzi korzysta już ponad 5 mln ludzi na świecie.

Kiedyś sam nie wierzył, że modele biznesowe mogą interesować ludzi spoza akademickich kręgów. Postanowił jednak wydać książkę, która w przystępny sposób poruszy tę tematykę. Dzięki raczkującemu crowdfundingowi zaangażował prawie 500 menedżerów i specjalistów z 45 krajów, którzy sfinansowali publikację i dodali jej praktycznych walorów. Tak powstał bestseller Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera.

Mistrzowskie praktyki

Ostatnio Osterwalder przyjrzał się procesowi tworzenia produktów i usług zdobywających serca klientów. Stworzył przewodnik Projektowanie propozycji wartości opublikowany w Polsce przez ICAN Institute, wydawcę „Harvard Business Review Polska”. Pokazuje w nim, jak wyjść naprzeciw potrzebom klientów, by wzbudzić w nich pragnienie posiadania.

Inspiracja dla największych

Alex Osterwalder, laureat Innovation Luminary Award, zdobywca nagrody od Thinkers50 zyskał międzynarodową sławę i uznanie. Występuje na najlepszych uczelniach, jest konsultantem dużych organizacji, prowadzi własną firmę – Strategyzer. Już 8 września odwiedzi Warszawę i podczas konferencji „Harvard Business Review Polska” pokaże, jak z sukcesem doskonalić istniejące i kreować następne oferty wartości. Więcej informacji na alexosterwalder.pl.

Artykuł sponsorowany

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo iwawer.pl




Reklama
Wróć do