Przypominamy o aktualnych zasadach działania urzędu oraz obsługi mieszkańców, wprowadzonych z uwagi na pandemię koronawirusa. W artykule poniżej przedstawiamy również telefony kontaktowe Urzędu Dzielnicy Wawer. [middle1] Wydział Obsługi Mieszkańców Wawer pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16. Obsługa klienta prowadzona jest we wszystkich sprawach realizowanych przez Urząd - wyłącznie po uprzednim umówieniu wizyty telefonicznie, lub przez system rezerwacji internetowych (rezerwacje.um.warszawa.pl). Bez uprzedniego umówienia możliwe jest składanie pism i wniosków (za potwierdzeniem wpływu). Kasa w Urzędzie działa w normalnym trybie i przyjmuje wpłaty gotówką oraz kartami płatniczymi. Przy stanowisku może przebywać tylko jedna osoba. Nadal pozostaje obowiązek zasłaniania twarzy. Telefony kontaktowe do poszczególnych wydziałów Urząd Dzielnicy Wawer: Wydział Obsługi Mieszkańców: 22 443 70 00 Wydział Oświaty i Wychowania: 22 443 68 88 Wydział Ochrony Środowiska: 22 443 69 93 Wydział Zasobów Lokalowych: 22 443 69 05 Wydział Zamówień Publicznych: 22 443 69 71 Wydział Architektury i Budownictwa: 22 44 36 952 oraz 22 44 36 953 Wydział Budżetowo Księgowy: 22 443 68 30 Wydział Gospodarki Nieruchomościami: 22 44 37 010 oraz 22 44 37 020 Wydział Infrastruktury: 22 443 68 81 Wydział Organizacyjny: 22 443 70 02 Wydział Promocji, Kultury i Sportu: 22 443 69 00 Wydział Prawny: 22 443 68 23 CZYTAJ RÓWNIEŻ: Zobacz także: Pożar pustostanu w Falenicy Zobacz także: Wał Miedzeszyński otwarty Zobacz także: Poszukiwania 3 metrowego węża w Wawrze Fot. Urząd Dzielnicy Wawer