Przypominamy o aktualnych zasadach działania urzędu oraz obsługi mieszkańców, wprowadzonych z uwagi na pandemię koronawirusa. W artykule poniżej przedstawiamy również telefony kontaktowe Urzędu Dzielnicy Wawer. [middle1] Urząd Dzielnicy Wawer informuje o możliwości bezkontaktowego składania dokumentów przy ul. Żegańskiej 1. Przed Urzędem znajdą Państwo skrzynkę podawczą, dostępną 24/7, do której można składać pisma. W zakresie ewidencji ludności, dowodów osobistych, rejestracji pojazdów, praw jazdy, wydawania innych dokumentów komunikacyjnych obowiązuje umawianie wizyt: Dowody osobiste, meldunki: 22 443 69 75 22 443 69 80 22 443 69 82 Prawa jazdy i rejestracja pojazdów: 22 443 69 84 22 443 69 90 22 443 69 92 22 443 69 94 22 443 69 95 Wydział Licencji i Transportu Drogowego: 22 443 22 42 Wydział Nadzoru, Kontroli i Rejestracji Pojazdów oraz Wydawania Uprawnień: 22 443 29 32 22 443 29 55 22 325 98 12 Kasy Urzędu będą działały normalnie – przyjmowane będą wpłaty gotówką oraz kartami płatniczymi. Odwołane zostają wszystkie dyżury organizowane zwyczajowo na terenie Urzędu (m.in. dyżury Radnych, Rady Seniorów, Komisji Dialogu Społecznego, bezpłatne porady prawne, itp.). Bezpośrednia obsługa klientów w poniedziałki będzie realizowana w godzinach 8-16. CZYTAJ RÓWNIEŻ: Zobacz także: Sprzedał złodziejkę. Policjanci wytropili sprawczynię Zobacz także: Dezynfekcja wawerskich ulic Zobacz także: Wawerskie apteki funkcjonują w nowej rzeczywistości