Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego wymienił wszystkie centrale telefoniczne, aparaty telefoniczne, a także uporządkował numery telefonów w każdej wawerskiej przychodni. Stworzono Dział Obsługi Pacjenta – Call Center, z 4 stanowisk obsługi powiększono ich ilość do max. 12. Powstały także nowe nagrania /zapowiedzi. W szczególności nadano priorytety odbieraniu telefonów oraz prowadzeniu rozmów. Ułatwienie komunikacji to wprowadzenie jednego numeru telefonicznego. ( Aktualnie jest ponad 130 numerów telefonów w zależności od rodzaju konkretnej przychodni). Następuje połączenie się z Call Center aby otrzymać odpowiednie wsparcie, zapisać się do lekarza, na badania diagnostyczne, rehabilitację oraz informacje o programach profilaktycznych. 15 marca 2023 roku przychodnie przejdą na nowe centrale telefoniczne oraz na jeden numer telefonu, skierowany do pacjentów: Call Center tel. 22 59 00 999. Wraz z wyłączeniem starych analogowych centrali telefonicznych – stare numery telefonów będą nieaktualne. Od 1 marca 2023 roku prowadzona jest akcja informacyjna w każdej przychodni Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Wawer. Pojawiły się plakaty na drzwiach wejściowych, przy Działach Obsługi Pacjenta. Przekazywane są także ulotki z informacją dla każdego pacjenta oraz wskazówkami. Zachęcamy do odwiedzin strony internetowej przychodni w nowej odsłonie: www.zoz-wawer.waw.pl .